piątek, 1 grudnia 2017

PLAY rozpatrzył reklamację na brak internetu 6 listopada 2017 roku

O braku internetu 6 listopada 2017 roku czytaj: http://wlodawskie-kurioza.blogspot.com/2017/11/6-listopada-2017-roku-cay-dzien-nie-byo.html
Oto wyjątki z reklamacji (nr zgłoszenia: 178271120):
1. „Sprawdziłam, że od od 6 do 7 listopada 2017 roku pobrał Pan łącznie 557,38 MB danych. Stacje nadawcze, z którymi łączy się Pana karta SIM pracują prawidłowo, mimo że są przeciążone.”
2. „Wskazywany przez Pana adres ul. [...], Włodawa znajduje się w oficjalnym zasięgu jedynie na zewnątrz budynków. W związku z czym mogą występować niedogodności w korzystaniu z usługi wewnątrz budynków.” :)
3. „usługi świadczymy prawidłowo”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz